Första advent.



Idag ha vi bakat.Trött hela dan..efter att vi var natten vaken till halv 4.Kunde inte varva ner..efter Dustins hämtandet.Nu är han hemma nästan hela veckan ..och sen åker Dustin till Frankrike och stannar till våren,sen han ska åka väst Indien.Kommer längta honom då jätte myckett. Bästa är allafal att man ha jobb.På sistone ha det just haft lite jobb.Laura komm hem idag...och var jätte dukgtit hjälpa Pappa fixa ljus runt äppelträdet..båda Laura och Eveliina var duktigt.Tack till tjeijer...och varm kram.Jag älskar er.Tack att Ni finss.Nu tänker jag titta tv:n det kommer väll*Maka söker maka som söker kaka* ;)

Kommentarer
Postat av: Ello

Jag älskar dig med mamma!

2008-11-30 @ 21:07:44
Postat av: Jag älskar Dej med.

Mamma

2008-12-07 @ 20:05:14
Postat av: Laura

älskar dig också!

2008-12-09 @ 17:23:02
Postat av: Mamma

Jag älskar dej Laura med.Puss.

2008-12-11 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0