Inled julen i helgen

Första advent redan...har fixat julgardiner och ljus...här och där.Vaknade morse 5:15..och ha stressat hela dagen.Det blir inte glögg idag. Vi var hos doktorn i eftermiddags, sen hämtades Evelina i Flen. Och i natt klockan 1:00 hämtar vi Dustin från Eskilstuna, han varit på kurs i Danmark...nästa vecka åker han till Frankrike och börjar arbeta. Laura jobbar idag i Eskilstuna och som tur var att vi kan hämta henne på samma gång. Imorgon tänkte jag hänga upp lampor i växthuset, julpynta växthuset också..vi får se hur det bli sen.
En adventkaka vill jag göra imorgon också..jul till mig är just mysiga hemmakvällar med tända ljus och doft av nybakat...namnam.. Nästan efter allt stress håller jag på att glömma vårat silverbröllopsdag. Vi planerade att åka till Paris, men det blir inte så..olika saker gjorde att det inte blir någon resa. Inte allafall nu innan jul. Men som sagt att i vårat hus är ingenting säkert, hahaa..Men julen vi väntar ..stora som små.Säger vi bara att VÄLKOMMEN KÄRA ADVENT!

Kommentarer
Postat av: Paula vilsenkaktus

Tack mummo jag kämpar på..har även fixat lite jul..men får se hur det blir här med det..

kram på dig

2008-11-28 @ 23:22:40
URL: http://kaktusblomma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0